piątek, 14 czerwca 2013

Prolog

Nazywam się Evelin mam 16 lat.Właśnie zakończył się rok szkolny.Ale nie był udany dowiedziałam się że mój przyjaciel odchodzi z szkoły i nic mi o tym nie powiedział.Teraz mieszkam z moim bratem Louisem ponieważ mój tata zginął w wypadku samochodowym a mama znalazła sobie innego faceta nie miałam ochoty tego oglądać więc przeprowadziłam się do Lou.Jestem gwiazdą sportową lecz Lubie także pośpiewać i pograć na gitarze.Oczywiście mam kilka zdjęć taty ale to nie to samo mam także 1 jedyną prawdziwą pamiątkę jego odznakę z wojska.Jest mi bardzo dobrze u chłopaków umią mnie pocieszyć gdy mam złe dni.Oczywiście jakby nie było mam swoją pierwszą miłość a mianowicie jest nią nikt inny jak Zayn mój najlepszy przyjaciel...tak niestety tylko przyjaciel. Gdy już odnajdę się do końca pewien mężczyzna mi w tym pomoże.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz